۲ بازديد


شرکت نفت ایران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های نفتی در منطقه است که مسئولیت استخراج، تولید نفت و گاز را بر عهده دارد. این شرکت برای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، آزمون استخدامی برگزار می‌کند.
رشته‌های تحصیلی مورد نیاز شرکت نفت
رشته‌های استخدامی شرکت نفت براساس موقعیت شغلی که این ارگان در نظر گرفته است، انتخاب می‌شوند. بر همین اساس تعداد رشته‌ها و گرایش‌های مورد نیاز شرکت نفت در آزمون‌های هر دوره ثابت نبوده و تغییر می‌کند.
این مسأله بستگی به شرکت نفت و سازمان‌های تابع وزارت نفت دارد. این سازمان‌ها در صورت کمبود نیروی کار، نیاز خود را در ردیف شغلی مورد نظر به وزارت نفت اعلام می‌کنند. به همین خاطر اصولاً رشته‌های تحصیلی مورد نیاز شرکت نفت در هر دوره برگزاری آزمون متفاوت است که این امر بستگی به سیاست‌های شرکت نفت و نیاز صنعت نفت و انرژی دارد.
به همین دلیل کسانی که می‌خواهند در آزمون‌های شرکت نفت، ثبت نام کنند، می‌بایست قبل از ثبت نام، دفترچه آزمون و شرایط استخدام شرکت نفت را به دقت مطالعه کنند و اطلاعات دقیق در مورد رشته‌های تحصیلی را به دست آورند.
رشته‌های تحصیلی مورد نیاز شرکت نفت

  • کارشناسی: مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی بازرسی فنی، مهندسی برق، مدیریت بازرگانی، مهندسی ایمنی، مدیریت صنعتی، شیمی، حقوق، مهندسی دریانوردی، زمین‌شناسی، مهندسی محیط زیست، مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی نفت، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست
  • کارشناسی ارشد: مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی بازرسی فنی، مهندسی برق، مدیریت بازرگانی، مهندسی ایمنی، مدیریت صنعتی، شیمی، حقوق، مهندسی دریانوردی، زمین‌شناسی، مهندسی محیط زیست، مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی نفت، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۳۵ سال سن (به‌منظور شرکت در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲)
  • داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز در یکی از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت وظیفه عمومی (برای داوطلبان مرد)
  • سلامت جسمی و روانی

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت
ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام کنند.


نتیجه‌گیری
شرکت نفت ایران یکی از فرصت‌های شغلی بسیار خوب در حوزه نفت و گاز است. داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه آزمون و شرایط استخدام شرکت نفت، شانس خود را برای قبولی در این آزمون افزایش دهند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.